Suck + BUP

Sitter här ensam på elevhemmet. Dom andra är ute och spelar brännboll men jag vågar inte vara med, jag är rädd att dom ska tycka jag är dålig eller konstig. + att jag inte tycker det är så kul.
Så då sitter jag här och har tråkigt ''/ Det får väl duga.

Var på BUP idag. Gick väl bra. Jag ska inte fara dit nåt mer. Det känns både bra och dåligt. Jag är rädd att allt bara ska skita sig igen.
Jag fattar inte hur jag ska kunna jobba med mina humörsvängningar, och det lilla av social fobin jag har kvar, alldeles själv??
Just nu är jag bara rädd och mår inte så bra. Önskar bara att allt var bra.
Men vem gör inte det?

Kommentarer
Postat av: Erik

ingen skulle tycka att du är konstig eller dålig.

jag ska försöka göra allt jag kan för att hjälpa dig <3

2009-05-07 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0