Hemmadag

Imorse när klockan ringde kände jag att jag aldrig skulle orka gå till skolan, så jag ringde till mamma och sa att jag inte mådde bra ''/ Då sjukanmälde hon mig.
Jag sovde till halv 12 så då blev det lunch och lite plugg. Sen gick jag och la mig vid 13.00 igen och sovde till 15.20 när nettan kom och väckte mig :)
Så nu är jag verkligen utvilad :) Undra bara hur den här natten kommer bli ''/ Om jag sover dåligt igen kommer jag ju inte orka fara på skolan imorrn heller.

Jag får så dåligt samvete när jag inte är på skolan. Jag missar ju så mkt ''/ Eller inte idag, för då var det temadag :) Men jag vill verkligen inte komma efter!! Det är det värsta jag vet.

Men nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0