Mentorstid och kinderägg

Idag när vi hade mentorstid fick jag världens utbrott!! Jag blev så grymt arg så till slut kunde jag inte hålla ilskan inne längre. Kan folk inte bara förstå att när vi har såhär mkt prov och inlämningar så har man ju ingen fritid, man kan inte ens sova p.g.a. alla prov och sånt. Hur ska man då kunna koncentrera sig på lektionerna?

Men nu till den bra delen av den här dagen: kinderägg. Jag och Nettan gick till hippo (stallet brevid skolan) och köpte lite godis som vi ska ha imorrn, när vi har engelskanationella. Jag passa på att köpa ett kinderägg på samma gång :) Jag har börjat samla på kinderäggssaker xD Nu fick jag en liten bil :) Det var grejer det xD

Och en annan rolig sak : VI SKA KÖPA EN VALP!! Och inte vilken valp som helst! En av Nettans valpar :) Vi får hämta valpen nästa helg :) Det ska bli skojsigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0