Vad det kan ändras ;)

Jag tittade igenom lite gamla blogginlägg och hittade det här:

"Varför kan inte allt bara vara som förut?!? 
När jag vågade prata med folk änfast jag var lite blyg. När jag hade fler än 1 kompis att vara med. När jag vågade göra en sån enkel sak som att fara och handla utan att göra mej "fin" änfast jag redan är fin men jag inte ser det. När livet var mkt lättare.

Ett liv utan social fobi är vad jag önskar mest av allt i hela världen!!"


Det där inlägget är från den 5 maj 2008. Jag känner inte längre som jag kände då :) För nu har jag fler än 1 kompis. Nu vågar jag fara och handla utan att sminka mig och tvätta håret änfast håret är rent.
Nu är jag glad att jag har varit tvungen att gå igenom det där helvetet. Utan det skulle jag aldrig vara lika stark som jag är idag. Nu tror jag mer på mig själv. Jag vet att jag kan klara av fler saker än man kan tro.

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Har varit inne lite anonymt och läst här ett par gånger. Ville bara säga vilket bra jobb du gjort! Social fobi är verkligen ingen lätt grej att ta sig ur, och jag känner igen mig i mycket du skriver :)

För något år sen hade jag antagligen ens inte vågat kommenterat detta inlääg, men det går framåt. Hoppas att jag också kan tänka en dag att det varit värt att gå igenom. Fortsätt kämpa! :P

//Mikkan

2008-09-29 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0