Snart middag

Det här har varit en ganska rolig dag :) När vi hade den där låånga rasten gick vi till elevhemmet och då bestämde jag och Hanna att vi ska "plugga" varsitt språk xD Haha! Hon har tagit ungerska och jag ryska :D

När jag satt vid datorn och sökte lite ryska på google så kom det upp en sida där det stog att man fick maila, dejta och ingå i nåt äktenskapgrejs med en valfri tjej från Ryssland. Det fanns tillochmed en länk med priser. Men jag tryckte bort det ganska snabbt. Det var ganska äckligt men jag och Hanna hade roligt åt det xD Men nu är jag rädd att dom från skolan ska prata med mig och ta ifrån mig datorn. Haha!! Men det lär jag ju märka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0