Hemma

Nu är man hemma igen :) Det känns skönt. Jag har gått i skolan i 3 veckor nu och jag har inte stannat hemma en endaste gång xD För ett år sen var jag hemma 1 gång i veckan och sen blev det bara mer och mer. Tillslut hade jag inte varit i skolan på 3 veckor.
Det roliga är att jag inte ens har haft en tanke på att stanna hemma. Tror det kan bero på att jag har fler att vara med nu, förut var det ju typ bara V.

Förra helgen färgade Jocke (bor också på elevhemmet) sitt hår blått :) Och sen målade han naglarna röda. Haha!! Det såg ganska kul ut xD
Och den här veckan har vi fått välja kalv. Vi måste vara 2 och 2 annars räcker inte kalvarna. Jag och Lina har valt en svart-vit kalv som heter Hulda. Haha! Men vi kallar hon för sjuan för hon har en bläs som ser ut som en 7a. Så nu ska vi få gå ut och gå med hon, väga och rykta hon. Hon är jättesöt ;)

Men nu ska jag ut och ta kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0