Härlig söndag

Nu har jag nyss varit nere i källaren och slängt i tvätten här på elevhemmet. Och smart som man är så är det ju klart att jag glömmer att lägga i tvättmedel och sköljmedel i den ena tvättmaskinen xD Där sjönk mitt iq rejält.

Gårdagen var jätterolig :D Det gick jättebra att sova hos Hanna. Och det var kul ;) På tävlingen gick det väldigt bra för Vera ; 5:a i första klass (90cm) och 1:a i andra klass (1 m)
Sen ringde jag och frågade syrran om hon kunde hämta mig och det gick bra. Så då for vi till elevhemmet så jag kunde lämna grejerna där. Och sen for vi och handlade, beaställde pizza och hyrde en film :D
Vi hyrde en svensk film som jag inte minns vad den heter. Men den rekomenderar jag nog inte. Man blev bara förvirrad.

Men nu ska jag väl gå och göra mig lite lunch. Jag är vrålhungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0