God natt

Vi har varit på bio ikväll xD Det var jättekul men filmen var väl inte sä jättebra men ganska rolig :) Vi såg Get Smart. Och efter det gick vi till McDonalds (roligt ord xD) och käkade glass :)
När vi var klara fick jag något fel :) Jag måste ha varit övertrött för jag skrattade jättmkt och jag hejade på typ alla jag gick förbi men jag kände ingen :) Det var typ inte ens läskigt. Folk måste ha trott att jag var full eller nåt.
Asså jag skulle vilja vara övertrött oftare xD Haha!! Jag vågade ju göra mkt mer då :)

Men nu ska jag träna på engelskläxan som vi har till imorrn. Jag glömde den på skolan igår så idag är första gången jag tränar, men jag tror inte det är så svårt.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0