Jag gillar mitt liv nu ;D Jag är långt ifrån deprimerad

För 1½ år sedan var jag deprimerad och ville inte leva. Jag hade skrivit avskedbrev och planerat hur jag skulle dö. Jag är grymt glad att jag aldrig gjorde det. Nu vill jag inget annat än att leva och utveckla mig ännu mer.


En vacker dag ska jag åka runt och ha föreläsningar om hur det är att ha social fobi. Det finns så många som går runt och mår dåligt utan att våga söka hjälp. Dom kanske tror att alla ska tro dom är värsta psykopaten som planerar att mörda folk.
Jag var också orolig att folk skulle tycka jag var konstig men det var tvärtom. Efter att psykologen kom och berättade för klassen började min bästa (och nästan enda) kompis berätta att hon inte mådde bra. Men hon vågade inte berätta för nån annan.

Men jag kommer måsta träna upp mitt psyke innan jag jobbar på behandlingshem. Men det är ju ett tag kvar tills dess ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0