Queenelin

Imorse när jag gick ner till Queen så håll hon på att flytta allt hö. Det var som att hon byggde ett litet bo i det hörn hon brukar sova i :) Hon var jättesöt.
Sen ikväll ska jag kanske gå ut och gå med hon, det har ju varit ganska varmt idag. Hoppas det är samma väder imorrn.
Längtar tills man kan låta Queen vara i sin utebur. Det är ju fortfarande kallt ute på nätterna så det lär nog dröja ett tag, men förhoppningsvis inte så länge.

Sen ska jag lägga upp en bild som jag tog veckan som har varit, på morgonen. När jag vaknade så hade det kommit ca 1 decimeter snö under natten. Snacka om att man blev besviken!! I mitten på maj ska det ju inte snöa. Men som tur är så är all snö borta nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också socialfobi och känner därför igen mig jättemycket av det du skriver om. Blir nervös för ingenting som t.ex. av att folk kollar på mig, sitta i matsalen eller att prata med folk jag inte känner så bra. Jag skulle vilja veta vad som händer när du blir nerövs? Själv blir jag generad aslätt och pulsen skenar typ iväg.

2008-06-04 @ 17:12:21
Postat av: Anonym

btw har jag också en blogg :)

2008-06-04 @ 17:34:06
URL: http://myplague.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0