Lite lov och lite redovisning

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen.
Jag funderar på att börja lägga upp lite kort som jag har tagit, men jag får se hur det blir. Har ju lite läxor som jag måste göra också.
Jag älskar att ta kort. Alla tankar försvinner för man är så koncentrerad på det man ska göra. Man känner sig fri på nåt konstigt sätt.

Och gissa vad jag gjorde i tisdags!? Jag REDOVISADE BIOLOGIN!!!!!! Jag är så grymt stolt. Jag var med en annan tjej och vi skulle redovisa om opiater.
Tjejen jag var med tittade ner i sina papper hela tiden men jag vågade titta upp och ha lite ögonkontakt med endel. Och innan vi skulle redovisa var det inte så nervöst som jag trodde det skulle vara, bara lite "normalnervöst". Läraren sa att det var jättebra :)

Asså jag har kommit jättelångt på vägen att bli frisk. Och på kort tid. Det är både bra och dåligt hur konstigt det än låter. Men eftersom att det har gått bra nästan hela tiden så blir jag jättebesviken om det kommer ett bakslag. Det känns som att jag inte gör något rätt och jag känner mig jättedålig. Det är så svårt att tänka positivt då men jag försöker. Att man har en kompis som också mår dåligt gör ju inte saken lättare.
När hon är ledsen tror jag att det är jag som har gjort nåt fel änfast det inte är det.

Men nu ska jag väl gå och hitta på nåt skojsigt (ta Kort) :D

Kommentarer
Postat av: Aurosia

[Kommentarsvar]

Åh, jag har läst och hört mycket om den typen av tvångstankar. Sådana som kan verka helt oförståerligt för andra men som verkligen kan ändra hela ens tillvaro om man lider av det. Social fobi kan jag känna igen mig i, då jag tänkte att alla människor var mina fiender och ville mig illa. Idag har jag till en viss del kommit över det. Hur tar sig din sociala fobi uttryck, om jag får fråga?

2008-05-01 @ 15:06:22
Postat av: Aurosia

Hoppsan, nu kom inte min bloggadress med.

/
http:// www.theheartbeatofadoll.blogg.se

2008-05-01 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0