Sorry...

för dålig uppdatering på sistone men jag har haft fullt upp för en gångs skull :)

Förra veckan började jag ju sommarjobba och det gick mkt bättre än jag trodde det skulle gå :) Tjejerna som jag jobbar med är jättelätt att prata med så det har inte varit något problem. Och det har gått jättebra att hjälpa alla barn :) Jag har var ju lekledare för dom yngsta barnen på fotbollsskolan. Men nu när fotbollsskolan är slut så far vi omkring i byn och städar och målar olika grejer och det har inte gått lika bra.

I måndags skulle vi städa i klubbhuset och i sporthallen och det gick bra. Men igår skulle vi plocka ihop massa skräp som låg på backen och sen när det var dags för lunch ringde jag till mamma och frågade om hon kunde komma med ett par torra skor. När hon hade kommit gick det inte att stanna kvar där. Mamma fick prata med handledaren och berätta vad jag har för problem och säga att jag inte kunde stanna. Och jag är hemma idag också så vi får väl se hur det blir imorgon.

Men nu är det snart dax för lunch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jobbar alltså också med massa människor!

Jag tycker att det är väldigt bra att du funderar på att fara runt och prata om fobin. Jag håller med dig om att det verkligen finns fåtal som vet vad social fobi innebär. Det är ett ständigt helvete av panik och stress och ångest.

Är du öppen om att du har social fobi? Är det många som du känner som vet om det? Eftersom att du vill fara runt och prata om det antar jag att du är rätt öppen med det. Själv skulle jag aldrig kunna säga det till någon jag verkligen inte litade på. Det är ungefär 2 personer som vet om det, om man inte räknar med familjen.

2008-06-28 @ 21:18:34
URL: http://myplague.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0