SOMMARLOV

Nu är det sommarlov :) Det känns konstigt att jag kanske inte behöver sätta foten i den där skolan nå mer. Men härligt. Nu blir det bara jobb nästa vecka och veckan efter sen är jag helledig xD
Jag fick en ros idag och jag blev jätteglad :)

Det är egentligen lite konstigt tycker jag... Om nån som jag inte brukar vara med säger hej eller något så blir jag jätteglad. Och då menar jag verkligen jätteglad!!! Det är en grej som dom som inte har social fobi tänker på tror jag. Fast jag vet ju inte. Jag minns inte ens hur det är att inte ha social fobi.

Och till hösten blir det flytt :) Ska jag vara ärlig så längtar jag tills dess. Det ska bli skönt att börja om på nytt där ingen vet vem jag är. Där är det ingen som vet att jag att jag har social fobi. Dom vet inte om jag pratar mkt eller är blyg. Jag tror det kommer bli lättare att skaffa nya kompisar där än om jag går kvar här.
Men nu är det middag snart.......

Tack för rosen :) Jag blev jätteglad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns knappt heller hur det var att inte ha social fobi!

Vad härligt att det funkar! Jag ska nog också börja gå hos någon psykolog snart tror jag. Är väldigt tveksam om det kommer hjälp, men det är värt ett försök i alla fall.

Jag är 17 år! Ska börja andra på gymnasiet :D Hur gammal är du? Jag har alltid varit lite blyg av mig, men inte överdrivet! Året innan jag blev social fobisk så var jag rätt social av mig. Det var nog mitt bästa år tror jag, rent socialt. Sjäv?



Jag känner inte heller någon som har socialfobi. Därför startade jag en blogg om det och sökte efter bloggar med samma sak. Det är så skönt att veta att man inte är ensam, fastän man inte önskar att fler hade det.

2008-06-15 @ 19:15:06
URL: http://myplague.blogg.se/
Postat av: vonka

varsegod :)

jag antog att det var rosen du fick av mej kanske? :P

2008-07-16 @ 08:47:06
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0