Wiho xD

Jag har flyttat till Umeå!!! Jag har börjat skolan där. Jag har fortfarande inte fattat det riktigt. Jag har social fobi och jag har flyttat 25 mil hemifrån :) Det bästa av allt är att jag lärde känna en tjej redan första kvällen jag var där på elevhemmet :) Och nu har jag hunnit lära känna flera st. :)
Det gick bättre än jag trodde det skulle gå. För en gångs skulle har jag inte lika mkt ångest som förut. jag tror att det NÄSTAN känns såhär att inte ha social fobi.
Jag längtar tills jag ska fara till psykologen och berätta hur allt har gått. Han är väldigt rolig. Han blir jätteglad för minsta lilla.
Men nu slutar våran lektion snart. Vi har datakunskap = slappt :D

Hej då

Kommentarer
Postat av: veronica

vad kul att det går bra ;) på vilket elevhem bor du?

2008-09-05 @ 18:30:30
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0