Jävulst dåligt

Jag gatt åka hem från skolan idag :( Det gick inte att vara kvar. Ååh!! Jag hade ju bestämt att jag skulle vara på skolan idag. VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT?!?!?! Men jag lovad V att jag skulle komma imorrn så jag kan ju inte bryta det löftet :S Men imorrn är det en lättare dag. Vi har en fet rast på typ 2 timmar och 20 min tror jag den va. Åsså har vi inte så jättemånga lektioner. På gympan ska det vara orientering och det brukar gå ganska bra.

Vi har börjat på nåt nytt arbete på SO:n. Jag fattar inte hur man ska hinna klart med det. Vi har den här veckan på oss och nästa måndag. Och nästa måndag är jag ju inte ens där. Jaja. Det ordnar väl sej får man väl hoppas.

Jag har iaf varit flitig när jag kom hem xD Jag har tagit ur diskmaskinen, dammsugat och gjort läxor. Heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0