Fettklumpar

Skola idag igen. Men idag gick det sämre :( Jag for hem efter halva dagen. På engelskan fick jag panik så då gick jag ut och ringde till mamma och sa att det inte gick att vara kvar. Så då sjukanmälde jag mej.

Jag blir så jävla less på en i våran klass!! Han har nåt stort jävla fel i sin skalle!! Det har bildats en en fettklump som har pangat hans hjärnceller xD Han sa surkärring till mej idag änfast jag hade min vanliga röst. åååååååååhh!! Jävla pucko. Jag ska slå till hans skalle så att fettet rinner ut genom öronen och då har han absolut INGENTING i sin skalle. Fast han kanske blir värre då!? NÅN SOM VET AV ERFARENHET???? HAHAHAH!!!!
Min favorit sysselsättning nu är att sitta och smida onda planer om fettklumpar xDxD

Jag pluggade svinlänge idag när jag kom hem! Vi har fan svinmkt läxor. Men nu är iaf spanskan och kemin avklarad.

Idol ikväll!          AJÖKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0