Ojojoj

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Skäms på mej :P

Är hemma idag igen. Egentligen skulle vi ju fara till Lycksele idag men psykologen var sjuk så det blev inställt. Jag hatar när det blir förändringar. Man har planerat något åsså blir det inte som man tänkt sej.
Jag var hemma igår också.
Jag önskar att det bara var att fara på skolan, att jag inte skulle tänka så jävla mkt. Jag vet ju att det inte blir bättre när jag är hemma jämt. Men ändå så är jag det. Bara för att det är mkt lättare. Här hemma känner jag mej ju trygg. Fast imorrn måste jag fara. Jag har SO- och matteprov. SO:n kommer gå så jävulst dåligt. Jag har inte böckerna hemma så jag kan inte träna. Men läraren är ändå ganska knäpp ibland. Vi fick veta att vi skulle ha prov igår. 2 DAGAR INNAN!!!!!!!!!

Jaja. Nu ska jag väl kanske göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt fint namn måste jag säga ;)

2007-10-18 @ 12:51:12
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Ida : Haha! Tack desamma :)

2007-10-22 @ 09:16:11
URL: http://hiiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0