Dags för Listning :D

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
mängder är nikotinet uppiggande - och den som röker (or SO-boken xD)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen
Vad var det senaste du såg på tv?
Deal or no deal
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10.58 ( Haha! Den är 11.30)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår när jag, A och D handlade farsdagspresent
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Det var nåns blogg. Minns inte vad den hette
Vad har du på dig?
Randiga byxor från H&M och min älskade gröna fleecekofta från Bik Bok xD
Drömde du något inatt?
Japp! Att min kompis var med barn. Hahah xD
När skrattade du senast?
Imorse
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Klocka, lampa, 2 affischer, 2 tavlor och en magnettavla lr vad det nu heter
Har du sett något konstigt på sistone?
Mammas frisyr när hon vaknade imorse. Hahah xD
Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite rolig ;D
Vilken var den senaste film du såg?
BTK Killer
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skor, kläder, skor, kläder och... hmm... skor
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Att jag sjunger ganska bra. Tycker jag iaf xD
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Vål ska bort
Tycker du om att dansa?
JA!!
George Bush?
Huvva
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Flicka = Nova Pojke = Zäta
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Tror inte det. Inte nu iaf.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Skulle du vilja ha miljoners biljoners skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0