ARG!!!!!!!!!

Nu är jag svinförbannad. Vi ska tydligen ha innebandyturnering idag på skolan, men har min klasslärare ringt och berättat det ? NEJ!!! Han har ALDRIG ringt hem och berättat nåt.
Det känns som att han inte bryr sej om att jag aldrig är på skolan. Åsså säger han ju typ att han inte har gjort nåt fel. Kanske bara lite. Men att det är mammas "uppgift som mamma" att ringa och ta reda på vad jag är efter i, osv. Han verkar ju typ ALDRIG göra nåt fel. Bara nån enstaka gång.

JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

du har all rätt att vara arg. skithög han är ju...=P ha en bra dag

2007-11-22 @ 08:35:49
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0