Sådär

Den här dagen har varit skitdålig. Eller iaf i mitten av dagen. Nu känns det precis som innan medicinen hade börjat verka förut: jag är rastlös/orolig och jag har inget att göra för jag har inte lust med nånting. Helst av allt skulle jag bara vilja sova tills medicinen börjar verka. Det skulle vara så härligt!

Men imorrn blir det iaf kul!! xD Då ska jag följa med A till Umeå xD Hon ringde idag och frågade om jag ville hänga med och det ville jag ju såklart :)

Jag träffade V idag. Jag var och hälsade på henne när hon jobbade (sommarjobb). Åsså hjälpte jag till litegrann. Det var jättekul att se hon igen. Det var ju så länge sen xD hehe!!

Men nu ska jag väl hitta på något att göra. Om det finns nåt att göra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0