I brist på annat xD

PERSONLIGT:
1. Vad heter du? Ida
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning heller
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1992
7. Bott utomlands? Näpp. lr bara när jag har varit på semester
8. Flyttat antal gånger? 0
9. Vart skulle du vilja bo? Tror nog att jag vill bo kvar här. Mysigt
10. Vilken skolklass? A
11. Vad vill du bli när du blir äldre? RIK!! xD

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 167.4 cm
2. Hur mycket väger du? Hm, var ett tag sen jag vägde mej men kanske runt 50 kg :O
3. Hårfärg? Mörkbrunt med lila lugg
4. Ögonfärg? Ljusbruna
5. Mest nöjd med? Mina kläder xD Haha
6. Minst nöjd med? Vet inte :S
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Inga
9. Har du några piercingar/tatueringar? Piercing. I läppen på sidan

FAVORITER
1. Filmer? Kommer inte på någon nu :/
2. Låtar? Massa olika
3. Årstider? SOMMAR
4. Mat/dryck? Palt, chokladjuice xD
5. Djur? Katt och kanin
6. Färg? Grön och lila 
7. Parfym? Några olika
8. Tv-program? Beyond the break, Möte med en ande och Ghost whisperer
9. Ämne i skolan? Kanske typ slöjd
10. Sysselsättning? Öhh, typ.. sitta och tänka xD

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Använder ingen jacka
2. Vad använder du just nu för skor? MASSA OLIKA!! Jag är en skooman
3. Favoritfärg på kläder? Allt möjligt. NÄSTAN!
4. Favoritmaterial på kläder? Typ kanske bomull xD
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar och jeans
6. Favoritaffärer? H&M och Cubus
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
8. Favoritmärke? Inget spec

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? Grå
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Grå, svart och knalliga
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen
5. Vad vill du ändra där inne? Inget. Det är nyändrat xD
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Nepp
b) video/dvd? Nepp
c) dator? Ja, bärbara
d) stereo? Ja
e) telefon? Bara mobil
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En lägda och lite skog
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. Favoritpryl i rummet? Kommer inte på nån

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han HETTE Östen
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Inget
b) Skolväska just nu? Inget
c) Handväska eller liknande just nu? Inget. Eller jo kanske nåt gammalt druvsocker xD
3. vad är du beroende av? Inget. Tror jag.
4. vilket land kommer du i från? Sveden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0