Tisdag

Det gick jättebra på BUP idag! Vi kom fram till att jag äntligen ska få börja trappa ner på medicinen. Tog ju 150 mg förut men nu ska jag börja ta 100 mg i ungefär 3-4 veckor. Då ska läkaren som jag har ringa och höra hur det går, och om det känns bra då så ska jag sänka lite till :) Jag känner mig superglad :D

Men en annan sak som jag inte känner mig så glad över är att jag gick och la mig för att sova lite efter middagen (kl 18). Det var ju inte tänkt att jag skulle sova så länge, men gissa när jag vaknade!? Ungefär vid 23. Så nu kommer jag vara vaken ett litet tag så att jag kommer kunna somna igen.

Imorrn kommer jag inte fara på skolan eftersom jag ska på diabeteskoll. Det går ju så dåligt med bussar bort till skolan så jag kan inte fara dit när jag är klar. Det känns både bra och dåligt ''/ Jag gillar inte att jag missar så mycket eftersom jag var sjuk nästan hela förra veckan. Men imorrn får väl bli en pluggar dag. Det satsar jag på xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0