Jobbigt

Idag är inte den bästa dagen. Jag känner mig förvirrad, rädd, ensam och bara allmänt dålig.
Erik
ska på kräftskiva ikväll, men några kompisar ska komma hit så vi ska hitta på något. Men jag har ingen aning om vad.
Egentligen är jag rädd för att kompisar och andra människor ska komma hem till mig. Jag är livrädd för att dom ska få tråkigt för då känns det som att det är mitt fel.

Förresten så har jag, Erik och Nettan flyttat in i en egen lägenhet. En 3a som är jättemysig :)

Och en annan sak som jag är glad för är att på tisdag ska jag på BUP, för jag ska äntligen få trappa ner på medicinen. Jag känner inte att jag behöver den mer. Jag klarar mig lika bra utan. Men man får väl se, det blir säkert en helt annan sak när jag har slutat med den. Även om det kommer bli jobbigt ska jag kämpa för jag vill verkligen inte att social fobin ska komma tillbaka. Eller depressionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0