Jag är lite dum och snor listor xD

Ditt namn? - Ida

Hur Lång är du? - 1.67

Spelar du något instrument? - Inte nu men har spelat keyboard

Dina första tankar när du vaknar? - Jag snoosar lite till :S

Vart befinner du dig just nu? - På elevhemmet

Biter du på naglarna? - Nope

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Vitrosa

Har du några husdjur?
- 3 katter, 1 kanin och 2 råttor :] Eller ena råttan är Hannas men den bor hos mig :]

Är du singel? - Yess

Vem är snyggast? - Det du ;D

Vem vet mest om dig? - Mamma och Anna

Vad vill du ha just nu? - Hål i ögonbrynet!!!

Ditt mål i livet? - Hjälpa andra som mår dåligt, och göra nånting med mina kort

Rädd för? -  Att svika nån

Hur gammal är den äldsta person du kysst? - Ingen aning :S

McDonalds eller Burgerking? - McDonalds, har aldrig varit på burger king

Sjunger du? - När ingen hör :]

Vad har du för skostorlek? - 38

Vill du gifta dig? - Vet inte, kanske

Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja, men det blir en hel del bråk på helgerna

Din hårfärg? - Brun/blond

Skor du hade på dig idag? - Mina vitrosa :]

Vad sover du i?
- Min älskade nyponsopptröja :]

Kläder du har på dig? - Baggyjeans, tshirt och kofta

Favoritårstid? - Vinte och sommar

Favoritmat och dryck? - Spagetti & mammas köttfärssås och palt. Dryck vet jag inte

Hur svarar du i telefonen hemma? - Ida

Hur svarar du i mobilen? - Hallå

sov du ensam inatt? - Ja, fast i samma rum som Oliver som pratade i sömnen :]

vad gjorde du kl 8 imorse? -  Sov  xD

Vad var det senaste någon sa till dig? - När komme du? xD

Vad är det för väder hos dig nu? - Det är mööörkt

glassmaken? - Choklad

mardrömmar?
- Att jag och Hanna är ihop :O :O :O

Favoritklädsel? - Baggysar och linne xD

Hur många kuddar sover du med? - 2

Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Ingenting :S

Saknar du någon just nu? - Jaoo

Snus eller cigaretter? - Inget utav dom :P

vill du ha barn? - Inte nu!!!!!

längtar du till din nästa födelsedag? - Ojaa :D Då är det 1 år kvar tills jag blir 18 xD

Är du blyg?- Oojaaa

Tycker du att du har fin dialekt?
- Ingen aning :S Har inte ens tänkt på hur min dialekt är xD

Tycker du om fester? - Kanska det kanske :]

Tycker folk du är snygg? - Det du... får du fråga dom :P

Har du använt någon hårprodukt idag? - Nope :]

Vad har du för planer till helgen? - Malin och sen vet jag inge mer :o

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18

bra film? - HITTA NEMO xD

Vem får en puss? - Inte du iaf ''/

sprit, cider, vin eller öl? - Sprit och cider

Tycker du om din pappa? - Oooja, men han kan vara gryyyymt dryg. Men jag gillar ju resten av familjen oxå :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0