Söndag

Igårkväll var det egentligen tänkt att jag och Malin skulle ha tetrislan (xD) men det blev inte av. Istället kom hon och Linus hem till oss, vi hyrde en film och käkade massa gotta. Det var riktigt roligt :)

Och idag blir det en riktig pluggar dag! Vi har djursjukvårdsprov på tisdag och jag ska verkligen klara det! Men jag är förvånad över mig själv eftersom jag började plugga till det provet för 2 veckor sedan. Förut skulle jag ha börjat plugga en dag innan det var dax för provet. Fast jag har kommit fram till att det har lett till alldeles för många IG:n.
Det här året ska jag klara skolan alldeles perfekt :) Inga IG:n alls ska jag jag ha till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0