Skola imorgon

Jag gillar verkligen inte söndagar. Hatar tanken på att en ny skolvecka ska börja.
Jag kommer måsta ha med mig Suki hela veckan eftersom Erik ska jobba. Gruvar mig lite inför det. En av mina lärare kommer nog inte vara så glad på mig mot slutet av veckan ''/

Förresten så ska jag få börja i matte B. Först blev jag överlycklig, men nu känner jag mig inte lika glad. Det är ju svinsvårt!! Och jag som tycker att matte A är svårt ''/ Jag misstänker att det är för att jag var borta så mycket, pga av social fobin, i 8an och 9an. Funderar på att hoppa in i matte A-gruppen igen, men jag får se hur det blir.

Aja, nu ska jag kanske gå och lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0