Lista xD

Ursäkta, men jag måste verkligen sysselsätta mig med nåt ;P

Jag kommer från: Vilhelmina

Jag heter : Ida

Hur gammal är du : 17

När fyller du år : 29 januari

Tycker du om någon just nu : Oooja

Jag samlar på : GRODOR :)

Gröna eller röda äppeln : Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Vilken tid gick du upp idag : Först vid kl 6 sen vid 8

Har du sovit i din egna säng inatt : Ja

Har du strumpor på dig nu : Japp

Hur svarar du i telefon : Hallå!

Vad ska du göra ikväll : Plugga

Vad ska du göra imorgon : Vara i skolan

Var vill du bo när du blir stor : Ingen aning. Men i någon stad.

Är det okej att gråta : Ja, det är det

När grät du senast : I måndags

Vilken årstid tycker du bäst om : Vet inte riktigt. Blir nog sommar

Bär du glasögon eller linser : Egentligen borde jag det, men det är sällan

När går du upp ur sängen typ en helg morgon : Mellan 11 och 13

Har du piercing : Ja

Vill du gifta dig : Vet inte riktigt

Vill du ha barn : Inte nu, men långt in i framtiden. Typ när jag är 63 xD

Solar du ofta : Oonej! Det är så grymt tråkigt

Är du bra på att laga mat : Haha, nej

Gillar du att dansa : Det beror på vilken dans

Är du flygrädd : Nej

Hur vig är du : Inte vig alls

Vad dricker du helst när du är törstig : Dricka

Vilken är din favorit glass : Jag har ingen. Gillar alla möjliga

Tror du på ett liv efter döden : Ja

Vad äter du helst när du ser på film : Chips eller godis

Bor dina föräldrar tillsammans : Ja

Har du tandläkarsckräk : Ja, lite

Vad heter du i mellannamn : Sofia

Är du morgon eller kvälls människa : Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du : Brun

Vilka hår färger har du haft : Blond, brun, mörkmörkbrun (typ svart), mörkrosa och lila

Biter du på naglarna : Bara om dom håller på att gå av

Är du beroende av något : Snus, tyvärr

Röker du : Nope

Hur ofta tränar/motionerar du : Inte ofta :O Mer nu än förut eftersom jag måste gå ut med Suki

Senaste låt du hörde : Volbeat - Say your number

Brukar du bädda sängen : Inte alls ofta

Hur många timmar sover du på en natt : Varierar. Helst många

Senaste bok du läst : Brunstkalendern

Har du kysst någon under den senaste veckan : Ja

Vad var det senaste du sa : "Det är egentligen ganska stört att tänka hur hur man skulle vilja avrättas". Jag och Erik hade en diskussion XD XD

Önskar du att du bodde någon annanstans : Nej

Vem kramande du senast : Erik

Saknar du någon nu : Ja

Vem ringde du senast : Pappa

Vad är du allergisk mot : Pollen

Var du glad igår : Ja, jag fick ju sova :)

Vad är din favoritfärg : Lila, rosa och grön

Sminkar du dig : Ibland

Känner du dig värdelös : Nej

Känner du någon som har tagit självmord : Nej

Har du somnat i skolan någon gång : Japp

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: Visst kan det låta osmart. Skrev ett inlägg angående det i min blogg. Jag är en sen -92:a och fyller 17 i oktober, började skolan ett år tidigare. Checka in vetja. Ha det bra. :)

2009-09-12 @ 20:49:00
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0