Jag har inte så mkt att göra

Vad blir ditt namn baklänges?
Adi


Har du gjort en snöängel i år?
Tror det


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

2 veckor. När jag fick diabetes.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja :)


Tycker du att sengångare är söta?
Ja, men sjökor är sötare :D


Har du någon gång testat karate?

Nope


Första sporten du gick på?
Fotboll typ. Tror jag

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites


Vad längtar du mest till just nu?
Tjejkvällen imorrn :)


Hur gammal har du tänkt bli?
Typ 78 kanske


Har du haft vattkoppor?
Ja

Vad drömde du inatt?
Det minns jag inte


Vilken tv-serie är bäst?
Hmm.. Grey´s anatomy typ


Vad åt du senast?
Ballerina xD


Höga eller låga strumpor?
Låga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Vet inte riktigt. Kan inte komma på nåt nu


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Orange


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Har aldrig haft en snygg lärare :O


Är du mörkrädd?
Ibland


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha JA!


Riktig gran eller plastgran?
Riktig ska det vara!


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt


Godaste drickan till frukosten?
Juice


Vill du bli president?
Onej


Har du spelat tjej i en teater?
Ja, kille också ;P

Duscha eller bada?
Duscha


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Jag åker buss till SKOLAN


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Inte punkare


Sjunger du på toa?
Ibland xD


Vilken färg har din jacka?
Typ beige, brun


Använder du långkallingar?
Nej, men när jag var liten


Är du höjdrädd?
Lite


Vilket land vill du åka till?
Spanien och Grekland


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det minns jag inte ''/ Mitt minne är inte det bästa


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det är väl klart :D

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

Ingen aning

Har du fått någon komplimang idag?
Ja, om mina nys skor :)

Har du varit med i en rättegång?

Nej

Är du polare med grannarna?

Kan man nog inte säga

Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Ögonbrynet

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det minns jag inte

Gay?
Nope

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Ja, det har jag

Har du äggat ngn?

Nej xD

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej

Suger det här?

Nä, inte när man har tråkigt :P

Har du varit på stranden?
Det var loooooong time ago

Har du haft en stalker?
Nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
Japp

Hur bra är din syn?
Inte så bra utan glasögon

Har du varit på ett party?
Ja

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Ingen aning

Har du varit utomlands?
Ja, Spanien

Har du sett din bästa vän naken?

Haha nä xD

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har aldrig varit på ett bröllop

Var är dina syskon just nu?
Vet inte :S Dom flesta bor jag ju 25 mil ifrån.

Vad var den senaste drömmen du minns?

Minns inte xD

Vilken tid gick du upp i morse?

6:45 tror jag typ

Vad ska du göra i helgen?
Tjejkväll och sen ska jag bara ta det lugnt :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Har nyss tömt min inkorg

När va du riktigt sjuk senast?

Det minns jag inte

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Har aldrig tagit på en kändis

Vad finns i din bakficka?

Inget.

Har du färglinser?

Nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sovde

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av mobilalarmet

Vad ska du göra efter det här?
Det får jag allt se :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Ramlade in här via Mer-trafik, hejhej! Skulle du kunna berätta lite om din social fobi?

2009-09-18 @ 19:22:53
URL: http://tjelsi.com
Postat av: vonka

tycker du ska kolla in bilderna på min blogg, hittade två på oss när vi var små ;)

2009-09-19 @ 18:27:25
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/
Postat av: My

vill du bli veckans blogg ?

kolla då in min blogg :D



ha en trevlig söndag:D

2009-09-20 @ 18:31:29
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: vonka

haha fan det gör inte jag xp ja du måste ha gjort deet för jag hade då ingen svart docka ;p

2009-09-20 @ 21:07:18
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/
Postat av: vonka

tack tack ;D

2009-09-22 @ 08:39:11
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0