Slut på medicineringen :D

Igår ringde en läkare från BUP och vi kom fram till att jag ska få sluta med medicinen helt nu :D
Egentligen var det tänkt att jag skulle sänka den till 50 mg, men eftersom jag har glömt att ta medicinen i 1½ vecka nu och jag inte har abstinens så sa hon att jag kunde få sluta med den. I nödfall kan jag börja ta 50 mg ca 3 ggr i veckan, men jag känner att jag inte vill det. Jag är helt inställd på att sluta helt med medicinen nu :)

Annars så har jag varit sjuk sen i tisdags. Jag misstänker att jag har fått både ögon- och öroninflammation. Igårnatt kunde jag inte sova för det kändes som öronen skulle explodera. Men idag for jag på skolan. Jag är ändå ganska säker på att jag kommer måsta åka hem. Jag mår verkligen inte bra.

Nu ska jag spela lite funny spel ;P

BajBaj LingonHaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0