Duktig Ida

Idag har det varit en bra dag än så länge iaf :) dagen började bra med en sovmorgon, men det var bara det att jag, Nettan och Hanna hade flyttat ut sängarna i korridoren så vi vaknade ju när lina klev upp, men det gjorde ingenting xD
Igårkväll hade vi typ en filmkväll och när vi skulle gå och lägga oss pratade vi hur länge som helst om väldigt roliga saker xD HAHA!!
Och vi hade bara 1 lektion idag och det var matte. Det gick ganska bra förutom att jag mådde hur illa som helst, men det gick över till slut. Sen 13.10 gick jag och Nettan till specialpedagogen och pluggade i 2 timmar & 20 min!!!! Vi var duktiga vi :]

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Helt klart värd kväll igår tycker jag!

Ja, vi är alltid duktiga ;)

<3

2009-03-18 @ 16:31:39
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0