16 mars

Idag har jag och Erik varit tillsammans i prick 3 månader :) HIHI!! <3

Jag hatar att jag ska må dåligt för minsta lilla sak. Skitsaker som jag egentligen inte behöver må dåligt över.

Jag saknar den tiden när man var liten och inte bekymrade sig för nåt, förutom getingar och andra insekter :) Man var jämt glad. Livet lekte när man såg på Snövit och åt popcorn med currysmak :) Och varje gång man fick spela roliga barnspel med sin familj. Varje gång man fick köra skoter med sin pappa bakom sig så man kände sig stor.

Ibland önskar jag att jag var liten igen

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis till er !!!

2009-03-18 @ 15:41:09
URL: http://bubocorax.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja med! :)

2009-03-18 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0