Jag under åren som gått :D

Nu ska ni få se hur jag har sett ut genom åren ;D

 2 år

 5:an (11 år) När jag alltid gjorde massa knäppa miner.

 6:an (12 år) När jag kände att mitt psyke inte var det starkaste.

 7:an (13 år) När jag fortfarande gjorde knäppa miner. Och när jag började må allt sämre.

 8:an (14 år) När jag klippte mig och färgade luggen röd för att jag var rädd att jag skulle vara osynlig annars.

 8:an (14 år) När jag mådde som värst och aldrig vågade fara på skolan. Var även här jag började sminka lite mer.

 Sommaren till 9:an (15 år) När jag lessnade på den röda luggen och färgade den lila. Skärde mig ganska mkt under den här perioden.

 Och idag :) (17 år) (+ bilden till höger under ipoden ;P) Mår fina fisken. Har ytterst lite av social fobin kvar och skär mig nästan aldrig :) Men såklart får jag återfall ibland när jag är nere i mina sämre perioder, men försöker hålla mig borta från nålar och andra vassa saker. Jag måste erkänna att jag har blivit väldigt duktig på det den senaste tiden :)
Trackback
RSS 2.0