Medicinjävel

Jag tror medicinen börjar fungera lite sämre nu ''/ Den senaste veckan har jag kännt mig ganska mkt deppig. Som tur är har jag varit med Erik <3 väldigt mkt. Han gör mig glad :]

Jag är bara så rädd att social fobin ska bli värre! Jag har ju kommit så långt nu. Om den kommer tillbaka orkar jag aldrig ta mig ur det igen. Det vet jag. Och om den kommer tillbaka är jag helt säker på att jag inte orkar gå kvar i skolan, men jag vill ju verkligen gå kvar! Jag trivs superbra. Och jag har världens bästa kompisar <3 som jag inte vet vad jag skulle göra utan.

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hejsan. Ursäkta att jag frågar. Men hur länge har du ätit medicin? Ibland tar det mellan 4-6 veckor innan den fungerar maximalt. Hoppas att du mår bättre snart.

kramkram

2009-02-01 @ 19:03:15
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Lisanne

Vilken gullig ipod du hat i bloggen? Vart hittar man en sådan ? :D



Ha en bra dag!

2009-02-12 @ 16:51:43
URL: http://liisanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0