ARG!!! Alldeles för mkt

Det har inte ens gått en vecka av skolan efter lovet, och vi har redan fullt upp i skolan! Den här veckan har vi två prov; Data och Hund. Nästa vecka har vi Engelskaprov, Växt&Djurlivsinlämning och omprov i Djurkunskap.
Och jag har inte gjort klart mitt arbete i Arbetsmiljö än. Det är ganska försenat nu ''/

Det var nog jobbigt innan lovet men nu också!? Varför ska det vara så mycket på en gång?? Jag känner redan att jag har svårt att sova, koncentrationssvårigheter och jag har ont i magen och huvudet. Inatt hade jag tydligen legat och bitit ihop käkarna, för jag hade jätteont på förmiddagen.

Men nu ska jag väl FÖRSÖKA plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0