Roligaste dagen på länge :D

Idag har det varit en jättebra dag!! :D
Nu den här veckan har vi ju fått 2 nya ämnen, det ena är sällskapsdjur. Vi hade det idag och det är skitkul!! :) Vi fick välja ett djur som vi ska skriva lite om, så jag valde en råtta :) Hon är ett halvår nu. Hon hade inget namn så jag fick döpa hon :) Från och med idag heter hon Berit. Haha! Hon är jättesöt. Hon hann t.o.m. pissa på mig :) Haha!!

Och jag och Hanna har bestämt att vi ska skaffa 2 råttor som vi kan ha här på skolan eftersom jag bor på elevhemmet just brevid. Så kanske nästa vecka ska vi fara på någon djuraffär och kolla vad buren och allt sånt kostar. Det ska bli jättekul xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0