Kväll

Den här kvällen började bra, men nu efter fikat kan man väl säga att den inte är på topp. Jag HATAR när jag inte vågar prata!!! Men det är så konstigt. Det är oftast bara i just sociala situationer som jag önskar att jag aldrig skulle ha fått social fobi. Asså nu är jag ju ändå glad att jag har gått igenom det. Jaja...

Det känns som att jag inte kommer ha så mkt lov som jag vill ha v.44 ;D På måndagen ska jag till tandläkaren , onsdag till Lycksele och träffa psykologen och på torsdag ska jag på handledarkurs för övningskörning. Jag kommer inte få sova lika länge som jag egentligen vill. Haha!

Kommentarer
Postat av: veronica

jag ska också till tandläkaren på måndagen på love x) hehe

2008-10-17 @ 18:37:56
URL: http://veronicahedsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0