Back again :)

Det gick bara bra i Lycksele. Psykologen tyckte jag hade gjort jätteframsteg på så kort tid :) Och han hade inte riktigt trott att jag skulle klara av att flytta till Umeå xD Han hade pratat med dom på gamla skolan och dom hade också varit tveksamma till det. Men nu har jag visat dom. Haha :D
Och jag berättade ju att jag hade hållt i en sån där fet hårig spindel på skolan också, det tyckte han också var bra gjort. Det är ett bevis på att min spindelfobi är HELT borta :D:D:D:D:D:D:D

Psykologen sa att när jag kom dit första gången såg han en mkt ledsen tjej. Han ångrade att han inte tog kort på mig med jämna mellanrum så att jag skulle kunna se skillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0