Du är för snygg för mig

Jag har fått Du är för snygg för mig med Sommarpojkarna på hjärnan. Man blir på festhumör av den xD Haha!!

Jag vet att det har varit dött på bloggen nu ett tag. Men jag har bara inte haft nån blogglust ''/ Och det finns risk att det blir så ett tag till.

Men nu har man äntligen fått lov iallafall :) Fast det tråkigaste med det är att alla kompisar är ju så långt bort. Och här sitter jag. Haha! Det där lät deppigt ;P

Nästa vecka ska jag och Hanna få råttorna. Jag ska ta hem dom på helgen åsså ska dom få vara hemma tills efter jullovet, för dom är inte klar med djurbarracken på skolan än. Min råtta ska heta Gudrun eller Ichigo. Det lutar åt det första xD 

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe aa det har jag:) haft det i 4 år. Har du?

2008-10-27 @ 19:43:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0