Roligt, roligt



Jag har haft ganska mkt att göra den senaste tiden. Det har varit massa prov och ångest, men nu är det över. Förhoppningsvis.

Den här dagen har varit ovanligt rolig :) änfast vi knappt har haft några raster.
När vi hade SO så kunde jag KONCENTRERA mig, och nu är jag så grymt glad. Jag har nästan inte haft någon ångest alls idag. Det är jättehärligt :) Det känns som att jag har vågat göra mkt mer idag änfast jag inte kan komma på vad :/ Eller det var jättemkt folk i matsalen men det var inte ett dugg läskigt xD

Och på stugan så hade jag syslöjd. Jag håller på att göra en kjol som jag tror kommer bli jättebra. Jag ska lägga upp ett kort när den är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0