Lite mer foto



Jag borde egentligen träna lite fysik nu men det kan väl kanske vänta lite ;) Vi har prov på tisdag. Åsså ska vi göra en textanalys till på tisdag också. Jag är lite nervös för den, jag är ju inte så bra på sånt... Men det går nog ganska bra ändå.

Igår passade vi på att ta ut Queen när det var så fint väder. Jag gick med hon i koppel och sen fick hon flytta in i sin utebur. Det tyckte hon var roligt :) Hon sprang flera varv i buren och sen blev hon trött och slängde sig ner på backen :) Och idag har jag varit och fikat med min kontaktperson. Det var jättemysigt. Och sen följde jag med henne när hon handlade.

Men nu ska jag väl försöka hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0