Glad

Det här har varit en bra dag :) Och förra veckan var ovanligt bra :) Jag har varit med C och M mkt mer den senaste tiden. Roligtroligt xD
Jag har vågat göra mkt mer dom senaste veckorna också.
T.ex igår så ringde jag till hon som håller i mitt sommarjobb. Jag trodde jag skulle få en hjärtattack. Det var SVINLÄSKIGT!! Men det gick bra :) Så nästa vecka börjar jobbet och jag längtar INTE. Jag ska vara lekledare för dom yngsta barnen i fotbollsskolan. Tänk om alla barn tycker jag är jättetråkigt. Och tänk om jag inte kommer våga göra något och bara stå där som en knäppskalle. Men jag ska försöka tänka positivt :)

Om jag fick välja mellan social fobi och spindelfobi skulle jag välja spendelfobi.
För 1 år sedan hade jag båda fobierna men social fobi är mkt mkt värre tycker jag! Jag önskar att det hade gått lika snabbt att få bort den som det gjorde med spindelfobin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0