Har tråkigt

Stava ditt namn utan några A:
Id

Är du nöjd med året 2007?
NEJ

Vad är ditt favoritnummer?
18

Favoritfärg/färger?
Grön, lila

Hatad färg/färger?
Spygrön, bajsbrun

Vad lyssnar du på?
Just nu är det HIM xD

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Vet inte riktigt. När social fobin är borta och jag vågar skaffa fler vänner är mitt liv nog perfekt.

Vad är ditt favoritämne i skolan?
Bild och syslöjd

Shoppar du på Abercrombie?


Vart önskar du att du var nu?
I min säng.

Vad borde du göra just nu?
Träna biologi

Är du kär i någon?
Nej

Kan du blåsa bubblor?
Japp

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Nä. Hehe :)

Kan du vifta på öronen?
Haha nä!

Kan du skruva tungan?
Lite.. Tror jag iaf.

Har du någonsin velat bli läkare?
Näpp. Sjuksköterska

Tror du på Gud?
Näpp

Vill du bli en brandman?
Näpp

Vad drack du senast?
Mjölk

Vad tittade du på senast på TV?
Jag tror det var outsiders.

Vem pratade du senast telefon med?
Bror

Vem ringde dig senast?
Syster 

Vem sms:ade dig senast?
Vera:)

Har du några tatueringar?
Nej, inte än iaf

Har du rakt eller lockigt hår?
Lite självfall

Är du glad?
Asså, typ inte överlycklig men inte deppad heller. Den dagen social fobin är borta är jag överlycklig :)

Är du piercad någonstanns?
Öron och läpp 

Vad har du för planer för ikväll?
Plugga biologi *suck*

Hatar du folk som ljuger?
JA 

Föredrar du "snälla" eller "dumma" killar?
Snälla

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Tycker båda är snyggt 

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Kanske......

Vad vill du bli när du blir äldre?
Jobba på djuraffär eller någonting inom psykiatrin

Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?


Har du någonsin varit helt förkrossad?
JA 

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
JA

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Bra bra bra :) :) Och det är jag väldigt glad över

Tycker du om ditt liv?
Sådär. När social fobin inte hindrar mej.

Vad är din favoriträtt?
Potatismos och köttbullar och pappas palt xD

Vad är din favorit kärleksfilm?
Ingen aning

Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Mitt hår. Heheh!!

Förlåter du eller glömmer du?
Jag förlåter nog 

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Tjejer

Har du någonsin masserat någon?
Japp

Vad är du rädd för?
För mkt :(

Har någon försvunnit ur ditt liv?
Ja

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Ja, det har jag :(

Önskar du att du var kändis?
Nej

Önskar du att du var en kille?


Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0