Tillbaka. För en stund iaf

Jag har fått lust att skriva lite här igen :) Nu var det ju jättelänge sen.
Men det har iaf inte hänt så mkt

Jag håller ju på att ta skoterkort nu xD Det har varit 3 teorikurser den här veckan (tisdag-torsdag) och idag har vi fått köra lite :) Det var ganska kul. Det är en i kursen som aldrig kört skoter förut, hon kommer från Stockholm om jag inte minns fel.
Innan vi skulle köra var jag hur nervös som helst men när jag väl hade kört kändes det jättebra :) Det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Inte ens när jag körde fast xD
Och sen fick vi testa några fylleglasögon. Dom var jätteäckliga. Haha! Man kunde knappt gå :) Ännu mindre kasta en boll till varandra. Haha!!

Och på skolan går det mkt bättre nu också :) Jag har varit på skolan ALLA dagar förutom 1 dag när jag var sjuk och en ½ dag när jag sjukanmälde mej :) Jag vågar göra mkt mer också. Man känner sej inte lika fångad här hemma som man gjorde förut. Men det är ju fortfarande en lång väg kvar. Bara det att jag håller på att ta skoterkortet är ett JÄTTEframsteg!!!! För bara ett halvår sedan skulle jag aldrig ha vågat det :)
Social fobi skulle jag aldrig ens önska min värsta fiende (om jag hade nån xD). Särskilt inte när jag har gått igenom det själv och vet hur jobbigt det är. Ett helvete har det varit. Och nu längtar jag så fruktansvärt mkt tills det är borta.

Jaja. Det blev ett ganska långt inlägg xD Skönt att skriva av sej :)
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0