Social fobi

Jag märker inte av social fobin så mycket längre :) På ett sätt känns det konstigt för jag har ju levt med det i flera år så jag har blivit van med att det är ett helvete. Ska jag vara helt ärlig så känns det som jag har tappat nåt. Jag har tappat något dåligt men det har ändå varit bra. Jag har blivit så grymt mkt starkare av det :)
Om jag aldrig hade haft social fobi kanske jag inte skulle ha bott i Umeå nu. Då skulle jag aldrig ha träffat alla underbara kompisar som jag har idag.

Men jag ska fortsätta utsätta mig för det läskiga så jag blir helt frisk. Jag SKA föreläsa om det en dag...

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Du är bra Denice! <3

2008-12-11 @ 21:25:38
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette Karlsson

OJ OJ OJ OJ OJ OJO OJ!!!!!!!! Förlått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag menar förstås Ida Sofia Marthin! <333



Man märker att du utvekclas!

2008-12-11 @ 21:27:05
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0