Socialfobi

Vi har fysikprov och engelskaläxa till imorrn. Det är tråkigt att träna!!!!!!!!!!! :P Men jag har ju hela dagen på mej för som vanligt är jag hemma.

Jag känner mej så jävulst splittrad. Blir förvirrad. Jag vill jättejättegjärna fara på skolan för att jag inte ska missa så mkt, men samtidigt så vill jag verkligen vara hemma. Jag hatar att känna så. Det blir som en ond cirkel : jag är hemma för att jag har missat så mkt men då missar jag ju bara ännu mer. Det är det som är läskigt, att jag kommer efter. Och inte får jag några anteckningar av lärarna som dom sa att jag skulle få. Jag vill att det ska vara lätt att fara på skolan. Utan att jag oroar mej och tycker det är läskigt. Men det går inte. Förhoppningsvis går det lättare när jag har varit i Lycksele några gånger. När utredningen är klar och det kan börja på "allvar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0