Jag vet att jag är dryg med 3:e listan på raken

Namn: Ida
Antal kuddar i sängen: 2 som jag ligger på och 6 prydnads
Bästa platsen på jorden: Hemma xD
Bästa surftips: Hmm.. Vet inte riktigt.
Drömmer om: Att jobba på en djuraffär xD
Favorit-tvprogram: Heroes och Grey´s
Favoritbar: Ingen
Favoritbok: Vingklippt ängel
Favoritdryck: Coca Cola Light och juice
Favoritfik: Vet inte riktigt. Jag fikar nästan aldrig
Favoritfika: Massa olika. Men gärna chokladbollar
Favoritfilm: Vet inte riktigt. Kanske Girls just want to have fun
Favoritförfattare: I dont know. Har inte så bra koll på författare
Favoritgodis: Choklad
Favoritkläder: Blandat men gärna klänning och skor om det räknas som kläder
Favoritmat: Palt och potatismos och köttbullar
Favoritmusik: Blandat men mest rock och indie
Favoritrestaurang: Ingen spec
Favoritskådis: Inte heller nån spec. Kanske Josh Hartnett
Favoritspel: Sällskapsspel: Monopol, A-Ö Alfapet. Dataspel: The sims2
Favvoritfärg: Grön och lila
Frisyr:
Käklångt, mörkbrunt hår med blond och brun lugg
Går i sömnen: Näpp. Inte vad jag vet iaf
Har på mig just nu: Randiga H&M-byxor och min gröna fleecetröja
Hemsida: http://hiiim.blogg.se/
Hobby: Shoppa. Kommer inte på nåt annat
Hårfärg: Mörkbrun
Högsta önskan: Ingen aning
Intressen: Somsagt shoppa
Kammar håret: Varje morgon och varje kväll
Kan baka bullar: Ja, med recept
Kompisar: Dom närmaste
Min idol: Hello saferide m.fl
Ogillar mest hos folk: Snobbar, dom som tror att dom vet allt och dom som tror att dom är så himla cool
På söndag ska jag: Ingen aning
Senast köpta skiva: Don´t remeber
Senast sedda film: Ööh, tror det var BTK Killer (dålig)
Skonummer: 38
Skulle helst vilja: Vet inte riktigt
Tror på evig kärlek: Kanske ''/
Tror på spöken: JA!!
Tror på ufon: Nej
Tycker inte om: Socialfobi
Tycker om:
Mina djur xD & familjen
Vill kunna: Rita svinbra
Vill åka till: Japan
Är bra på: Kanske språkämnen, asså engelska och spanska
Ålder: 15 år
Åt till frukost imorse: Mackor som jag doppade i oboy
Ögonfärg: Bruna
Önskar mig i present: En kamera! Eller lite pengar som jag sparar till en kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0