Lista

JAG ÄR

[ x ] flicka
[ ] pojke

[ ] homo
[ x ] hetero
[ ] bi

[ x ] kompis
[ x ] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[ x ] kusin
[ x ] småkusin
[ ] lycklig
[ ] ledsen

JAG ÄTER

[ x ] kött
[ x ] fågel
[ x ] fisk
[ x ] grönsaker
[ x ] frukter
[ x ] ost
[ x ] yoghurt
[ x ] andra mjölkprodukter

JAG DRICKER

[ ] kaffe
[ x ] te
[ x ] O'boy
[ x ] mjölk
[ x ] saft
[ x ] kranvatten
[ ] limsa
[ x ] vatten i flaska

JAG VILL HA

[ x ] pengar
[ x ] godis
[ x ] choklad
[ ] jobb
[ x ] en viss person

JAG HAR

[ x ] släktingar
[ x ] bröder
[ x ] systrar
[ x ] mamma
[ x ] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[ x ] fobier
[ ] inget
[ ] allt

[ x ] kort hår
[ ] långt hår
[ x ] brunt hår
[ ] blont hår
[ ] svart hår
[ x ] rött hår
[ ] nåt annat

[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[ ] en vän
[ x ] flera vänner

JAG HAR

[ x ] varit i ett höghus
[ x ] borstat en katt
[ ] suttit kvarsittning
[ x ] slagit en kompis
[ x ] kramat grannen
[ ] druckit alkohol
[ ] tvättat wc:n
[ x ] ljugit för min mamma
[ ] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster

[ x ] sovit med kläderna på
[ x ] ätit torkade bananer
[ x ] klippt av mitt hår
[ x ] bitit på naglarna
[ x ] busringt
[ x ] brutit ett löfte
[ x ] suttit på en moped
[ ] varit i Helsingfors
[ x ] simmat med kläderna på
[ x ] lyssnat på klassisk musik

[ x ] hatat någon riktigt mycket
[ x ] ringt fel nummer
[ x ] spytt
[ x ] gråtit utan orsak
[ ] varit beroende av någonting
[ x ] bråkat med någon riktigt ordentligt
[ ] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[ x ] prenumererat på någon tidning

[ x ] varit rädd för spindlar
[ x ] gillat apor
[ x ] plockat bär
[ x ] plockat jordgubbar
[ x ] gått vilse
[ x ] sjungit i en mikrofon
[ x ] svalt ett tuggummi
[ x ] gråtit mig själv till sömns
[ x ] gillat (The) Rasmus
[ x ] varit hos en läkare

[ x ] varit underviktig
[ x ] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk
[ x ] använt hängslen
[ ] andats in helium
[ x ] använt mascara
[ x ] inte vaknat av väckarklockan
[ ] stigit på fel buss eller tåg
[ x ] sett samma film två gånger efter varandra
[ ] varit på min favoritartists spelning

[ x ] hittat pengar på gatan
[ x ] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[ x ] läst bibeln
[ x ] haft något bra intresse
[ ] vunnit i lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[ x ] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[ ] använt minikjol
[ x ] känt mig ensam

[ ] stickat vantar
[ x ] sprungit allt vad jag orkat
[ ] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[ ] ätit pizza till frukost
[ ] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[ x ] haft ett husdjur
[ ] sjungit solo

[ x ] kört bil
[ ] kört moped
[ ] somnat i skolan under en lektion
[ x ] läst någon annans dagbok i smyg
[ x ] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[ x ] målat en tavla
[ ] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[ x ] fuskat i ett prov
[ ] blivit stucken av en geting

[ ] brutit nåt ben
[ ] gett pengar till en gatu-spelare
[ x ] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[ ] tappat bort en biblioteksbok
[ ] lärt mig första hjälpen
[ x ] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[ x ] beställt nånting jag inte har nytta av
[ ] rökt tobak
[ x ] varit till Lappland
[ x ] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[ x ] gått på dagis
[ x ] använt reflex
[ x ] lekt med småbilar
[ x ] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[ x ] varit på sjukhus senaste året
[ x ] varit hos doktorn senaste året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0