Längtar till bad

BadringarnaLite fylld poolFylld pool

Nu har poolen kommit. Pappa var och hämtade den igår :) Den var mkt mkt större än jag trodde den skulle vara. Den är större än våran studsmatta xD Jag trodde den skulle vara som min kompis pool men det är mkt större :)
Men det är fortfarande kallt vatten i. Så vi väntar på att solen ska värma upp det :) Senast jag kollade var det 10 grader :S Åsså ska vi har ringarna i där har jag och mamma planerat :) Mamma sa att hon skulle ligga och sola på den gröna ringen :)
När brorsan och ungarna kom igår så frågade J hela tiden om det gick att bada snart. Och jag tror att det kommer vara det första hon sägger när dom kommer idag xD Hahaha! Och hon vill att jag ska hoppa hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0