Fullt upp

Hjärta


Igår när vi skulle fara på skolan och prata så var jag skitnervös. Det var jätteläskigt att sitta där med dom 3 och föräldrarna. Och en lärare som satt mitt emot mej satt och stirrade på mej hela tiden när vi var där. Jag visste inte vars jag skulle kolla :S Sen fick jag göra klart spanskaprovet. Det gick ganska bra.

Jag tror att medicinen håller på att börja verka. Men det går sakta. Jag har haft ganska jobbigt med biverkningar ''/ Det värsta har varit rastlösheten. Och gäspningarna. Åsså har jag varit ganska trött.
Men igår när pappa ringde till doktorn så sa hon att hon tyckte det var konstigt att jag blev så jätterastlös. Hon hade inte hört nån som hade blivit det av den hör medicinen. Inte lika mkt rastlös iallafall. Hon sa att vi skulle avvakta till imorrn och se om det har blivit bättre. Om det inte har blivit det så ska vi sänka dosen så jag får ta en halv tablett igen.
Åsså ska jag skriva dagbok om hur jag sover också. För jag har ju haft svårt att somna. Men det har blivit bättre nu. Igårkväll tog det bara en halvtimme att somna :) Men om man tänker efter så har rastlösheten också blivit lite bättre. Igår var jag bara rastlös 1 gång. Och det var en 2a. Jag har gjort en skala på 1-3.

Och idag ska jag och pappa flytta studsmattan och klippa gräset. Sen ska vi tömma ur vattnet ur poolen och flytta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0