Blir nästan rädd...

266165-4

Ååå! Den här dagen har inte varit nå bra! :( Ensam hela dagen igen. Jag vet: det är löjligt, men ändå! Det var massa andra grejer också som inte var så bra. Jag önskar att medicinen ska börja verka nån gång! Man får hoppas att den hjälper. Jag har ju tagit den i några veckor nu. Kan det vara 3v?? :S

Jag och Mamma (<3) gick ner till sjön när vi hade käkat för att känna på vattnet (som var ganska varmt) och städa lite nere på stranden. Mamma är helt inne på att gör det jättefint där. Hahah! Hon har typ planerat hur fint det ska bli :) Och sen kom Pappa (<3) också ner till sjön. Fast han skulle fiska.

Och det komme en rolig gubbe hem till oss som skulle fråga om pappa kunde hjälpa han med nåt. Fast pappa var inte hemma så han stog och pratade med mamma ett tag. Jag höll nästan på att börja asgarva när han for:

Gubbe: Hoppas jag inte störde!
Mamma: Det är ingen fara.
Gubbe: När jag förstod det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0